- POWERED BY
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
- ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
Πέμπτη, 26 Απριλίου 2018
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά
AllThingsPerformance '16
AllThingsPerformance '16: Brands και performance βαδίζουν τάχιστα προς «ενοποίηση»
Οι σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η διαφήμιση σήμερα, στην εποχή της «εξονυχιστικής» ανάλυσης των data, συζητήθηκαν διεξοδικά στο AllThings Perfornance ’16 που διεξήχθη την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου από το Marketing Week και την ForestView του ΤDG, με κεντρικό τίτλο «Οptimise or die». Data driven marketing, marketing & e-commerce operations, Brand Vs Performance, search & affiliate marketing ήταν οι βασικές ενότητες που απασχόλησαν συνέδρους και ομιλητές.
Διαβάστε το άρθρο στο MarketingWeek
AllThingsPerformance '15
AllThingsPerformance '14