Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Η ελληνική αγορά συζητά για το Growth Hacking

Marketing Week Online | 6 Νοεμβρίου 2017 | 15:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Το Growth Hacking, η σημαντικότερη νέα τάση στο Marketing διεθνώς, θα αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και εκπαίδευσης για περισσότερα από 200 στελέχη της αγοράς, στο πλαίσιο του διήμερου συνεδρίου AllThingsPerformance’17: the Growth Hacking edition, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 και την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου, στην OTEAcademy.

Στο AllThingsPerformance’17, το οποίο διοργανώνεται από το Marketing Week σε συνεργασία με τη ForestView, έχουν ήδη εξασφαλίσει θέση εκπρόσωποι από εταιρείες όπως οι Ant1, AirTickets, Alpha Bank, Alumil, Bayer, Beiersdorf, BGM OMD, Bodytalk, Coffee Island, Coral Gas, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Doctor Anytime, Εκδόσεις Ψυχογιός, Eurobank, Eurolife, FFG, Frezyderm, Interweave, iProspect, Leroy Merlin, Marketing Greece, Mindshare, Μύλοι Λούλη, NN, OgilvyOne, OTE, Pethonest.gr, Praktiker, Publicis, Skroutz, Sleed, Solid Havas, Starlink, Stoiximan.gr, Upstream, Wedia, Wind και Χρυσός Οδηγός.

Παράλληλα, από την σκηνή του AllThingsPerformance’17 θα παρελάσουν ελληνικές εταιρείες και στελέχη που διακρίνονται για τη δράση τους στο Performance Marketing και το Growth Hacking. Από τον Νίκο Βαρβαδούκα (Cosmossport.gr) και την Εύη Μπολομύτη (Wind), οι οποίοι θα λάβουν μέρος στο πάνελ «Retention Stories from the front line», με συντονισμό από τον Οδυσσέα Ντότσικα (TDG), μέχρι τους Σάββα Ζορτίκη (Viral Loops), Daniel Meck (Moosend), Γιώργο Μοιρώτσο (ContactPigeon) και Θεόδωρο Μούλο (GrowthRocks) οι οποίοι θα παρουσιάσουν τη δική τους εμπειρία. Περισσότερες πληροφορίες στο www.allthingsperformance.gr.

  • POWERED BY
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ