Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

H ForestView «συστήνει» στο κοινό το Growth Hacking

Marketing Week Online | 2 Νοεμβρίου 2017 | 16:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Η ForestView, Performance Marketing εταιρεία του TDG, διοργανώνει σε συνεργασία με το Marketing Week το φετινό «AllThingsPerformance: Growth Hacking Edition» στις 09/11 στο OTE Academy, με στόχο να ωθήσει αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα να επιταχύνουν ακόμα περισσότερο την ανάπτυξή τους.

Το Growth Hacking περιλαμβάνει ένα σύνολο από πρακτικές, διαδικασίες και εργαλεία που εφαρμόζονται για να αναπτυχθεί μία εταιρεία γεωμετρικά. Κυριότερα, όμως, είναι ένας νέος τρόπος σκέψης και η σημαντικότερη νέα τάση στο Marketing. Στο φετινό συνέδριο, κορυφαίες εταιρείες του είδους όπως οι BAMF, Facebook, Moz, Taboola και Trendwatching, θα αποκαλύψουν όλα όσα θέλουμε να ξέρουμε γύρω από τις πιο προηγμένες πρακτικές του Growth Hacking.

Διεθνώς αναγνωρισμένοι ομιλητές όπως ο διάσημος Conversion Hacker & CRO Strategist Ivan Imhoff, o κορυφαίος Growth Hacker στον κόσμο σύμφωνα με το Quora Josh Fechter, και αξιόλογοι Έλληνες marketers και practitioners θα μοιραστούν τις τεχνικές που οδηγούν στην εκρηκτική βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων τους. Ο Performance Marketing Director της ForestView, Κώστας Καμπάκης, στην παρουσίασή του με τίτλο «Why are you still waiting your customers at the door?», θα αναλύσει ένα από τα πιο πετυχημένα παραδείγματα γεωμετρικής αύξησης ROI του τελευταίου έτους στην Ελλάδα.

  • POWERED BY
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ