Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Ivan Imhoff

f. Managing Director, House of Kaizen & Returning Top-Rated Speaker

Ivan Imhoff
Ivan Imhoff

Δυο χρόνια μετά τη θριαμβευτική παρουσία του στο AllThingsPerformance, όπου βαθμολογήθηκε με 4.9/5, ο Ivan επιστρέφει με νέα case studies και συμβουλές για αύξηση του conversion rate. Διάσημος Conversion Hacker & CRO Strategist, ο Ivan ξεχωρίζει για τη μεταδοτικότητά του και γι’ αυτό το λόγο είναι περιζήτητος ομιλητής σε κορυφαία συνέδρια ανά την υφήλιο.

Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 300 στελέχη και 75 εταιρείες παγκοσμίως. Και αυτό γιατί του αρέσει να μοιράζεται τις εμπειρίες του και να τις αξιοποιεί ώστε να εξελίσσει διαρκώς τις μεθόδους και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους marketers να κατανοήσουν σε βάθος το conversion optimization και να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους.

Σύνοψη Παρουσίασης
"If online marketers made cars, would you buy one? Flipping the conversion paradigm"

«Όποτε συγκρίνω τον κλάδο του Digital Marketing με άλλα industries όπως, για παράδειγμα, αυτόν της αυτοκινητοβιομηχανίας, διερωτώμαι εάν εμείς, οι digital marketers, είμαστε τόσο πειθαρχημένοι όσο οι μηχανικοί αυτοκινήτων. Είναι άραγε τόσο σχολαστικός ο σχεδιασμός μας, τόσο στοχευμένη η στρατηγική μας και τόσο ακριβής η υλοποίησή μας όσο η δική τους; Ως marketers, οι οποίοι είμαστε υπεύθυνοι για τη βελτιστοποίηση του conversion rate στo website μας, υπάρχουν φορές που λειτουργούμε περισσότερο με το συναίσθημα και παρασυρόμαστε από τον ενθουσιασμό μας για τις νέες τεχνολογίες. Συχνά δε αδυνατούμε να εστιάσουμε στο πρόβλημα και στην επίλυσή του. Γι’ αυτό και στην keynote ομιλία μου θα εξετάσω όλα όσα πρέπει να διορθώσουμε στο πώς προσεγγίζουμε το CRO, προκειμένου να επαναπροσδιορίσουμε τις πρακτικές μας και, εν τέλει, να αυξήσουμε το conversion rate μας».

Σύνοψη Workshop
"Understanding the holy grail of Dynamic Content Personalisation & learning how to reach it"

«Το Άγιο Δισκοπότηρο του Conversion είναι μία εμπειρία στο website, η οποία διαμορφώνεται και αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες κάθε επισκέπτη, ήτοι αυτό που αποκαλώ “Dynamic Content Personalization” (DCP). Προσοχή όμως: δεν αναφέρομαι σε όλα αυτά τα e-shops που αλλάζουν τις προτάσεις τους «Αποκλειστικά για Σένα». Όχι. Για μένα DCP είναι όταν το περιεχόμενο της κάθε σελίδας, το κείμενο, τα εικαστικά, η διαδρομή μέσα στο website αλλάζουν και προσαρμόζονται ειδικά στις απαιτήσεις σου. Είναι όταν το περιεχόμενο σου «μιλάει» όπως πρέπει, ακολουθεί τον δικό σου τρόπο σκέψης και απαντά στις δικές σου ερωτήσεις. Στο workshop, μέσα από διάφορα παραδείγματα και διδάγματα, θα ορίσουμε το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα μπορέσουμε να χτίσουμε τις βάσεις για τη δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών. Ίσως να μην προλάβουμε να εμβαθύνουμε όσο θα ήθελα, ωστόσο σας υπόσχομαι ότι μετά από αυτό το workshop δεν θα ξαναδείτε ποτέ ξανά ένα website με τον ίδιο τρόπο».

Διεθνείς Ομιλητές

Josh Fechter Ο κορυφαίος Growth Hacker στον κόσμο για το 2017 & Ιδρυτής της πιο ενεργής Facebook κοινότητας για το Growth Hacking, θα μοιραστεί tips και θα παρουσιάσει τη μεθοδολογία που μπορεί να δώσει οργανική ώθηση και μετρήσιμα οφέλη σε κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Britney Muller Η Britney είναι SEO & Content Architect στην MOZ, εταιρεία την οποία συμβουλεύονται χιλιάδες SEO experts από όλο τον κόσμο και η κοινότητά της αριθμεί 600.000 μέλη.
Jordie van Rijn O Jordie ασχολείται αποκλειστικά με το Email Marketing εδώ και 13 χρόνια και τον εμπιστεύονται ως σύμβουλο για τη στρατηγική τους κορυφαίες επιχειρήσεις όπως η Mitsubishi, η KLM και η Unilever. Έχει ιδρύσει την διεθνή πλατφόρμα www.emailvendorselection.com και πρόσφατα συμπεριλήφθηκε από τη Huffington Post στη λίστα με τους σπουδαιότερους Τhought Leaders του Digital Marketing.
Ivan Imhoff Δυο χρόνια μετά τη θριαμβευτική παρουσία του στο AllThingsPerformance, ο διάσημος Conversion Hacker & CRO Strategist επιστρέφει με νέα case studies και συμβουλές για αύξηση του conversion rate.
Ignacio Gallegos O Ignacio ασκεί καθήκοντα Head of Growth στην TrendWatching, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στoν εντοπισμό των επόμενων καταναλωτικών τάσεων και στη δημιουργία ευκαιριών και καινοτόμων προτάσεων για τους περισσότερους από 1200 πελάτες της σε 60+ χώρες.
Marta Siekierska Με μεγάλη εμπειρία στο Digital Marketing και το eCommerce, η Marta ανήκει στην ομάδα του Facebook όπου ασκεί καθήκοντα Client Solutions Manager για τις αγορές της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Aviva Schick Από τη θέση του Sales Director στην Taboola και ως επικεφαλής για τις αναδυόμενες αγορές της Ευρώπης, η Aviva βοηθά εκδότες, brands και agencies να αξιοποιούν τη δυναμική του Native Advertising και να προωθούν το περιεχόμενό τους στα κατάλληλα κοινά.
  • POWERED BY
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ