Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017

Jordie van Rijn

Email Marketing Consultant

Jordie van Rijn
Jordie van Rijn

O Jordie ασχολείται αποκλειστικά με το email marketing εδώ και 13 χρόνια. Έχει ιδρύσει το www.emailvendorselection.com, μία διεθνή πλατφόρμα η οποία βοηθά τους επαγγελματίες να ενημερώνονται και να επιλέγουν τα κατάλληλα εργαλεία email Marketing για τη δική τους επιχείρηση.

Πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τους σπουδαιότερους Τhought Leaders του Digital Marketing, που δημοσίευσε η Huffington Post. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι επιχειρηματικοί κολοσσοί όπως η Mitsubishi, η KLM και η Unilever τον εμπιστεύονται ως σύμβουλο για τη στρατηγική τους στο email Marketing.

Ο Jordie ξεχωρίζει για την προσέγγισή του: ένα μίγμα πρακτικών συμβουλών και δημιουργικότητας που μπορεί να εφαρμοστεί και να συμβάλει στη βελτίωση οποιασδήποτε επιχείρησης, από την πρώτη κιόλας μέρα.

Σύνοψη Παρουσίασης
"The Einstein Method to Testing & Optimizing your Email Marketing"

Ο Jordie θεωρεί το testing απαραίτητο συστατικό του Email Marketing. Γι’ αυτό και στην ομιλία του θα αποκαλύψει πολύτιμες συμβουλές για αποτελεσματικό testing και θα μοιραστεί απλά tips που θα βοηθήσουν του σύνεδρους να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των newsletter τους. Ο Jordie θα στηρίξει τη μεθοδολογία του παρουσιάζοντας αληθινά παραδείγματα, που έχουν βοηθήσει ακόμη και πολύ μικρές επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν και να προωθήσουν αποτελεσματικά τη δραστηριότητά τους.

Σύνοψη Παρουσίασης
"The perfect Email"

(1-hour Workshop)

Ποια είναι η δομή του τέλειου email; Ο Jordie θα την παρουσιάζει βήμα προς βήμα! Λάβετε μέρος στο ωριαίο workshop και μάθετε πώς θα βελτιώσετε τα δικά σας newsletters, μέσα από πρακτικές συμβουλές, do’s & don’ts και πραγματικά case studies.

Διεθνείς Ομιλητές

Josh Fechter Ο κορυφαίος Growth Hacker στον κόσμο για το 2017 & Ιδρυτής της πιο ενεργής Facebook κοινότητας για το Growth Hacking, θα μοιραστεί tips και θα παρουσιάσει τη μεθοδολογία που μπορεί να δώσει οργανική ώθηση και μετρήσιμα οφέλη σε κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Britney Muller Η Britney είναι SEO & Content Architect στην MOZ, εταιρεία την οποία συμβουλεύονται χιλιάδες SEO experts από όλο τον κόσμο και η κοινότητά της αριθμεί 600.000 μέλη.
Jordie van Rijn O Jordie ασχολείται αποκλειστικά με το Email Marketing εδώ και 13 χρόνια και τον εμπιστεύονται ως σύμβουλο για τη στρατηγική τους κορυφαίες επιχειρήσεις όπως η Mitsubishi, η KLM και η Unilever. Έχει ιδρύσει την διεθνή πλατφόρμα www.emailvendorselection.com και πρόσφατα συμπεριλήφθηκε από τη Huffington Post στη λίστα με τους σπουδαιότερους Τhought Leaders του Digital Marketing.
Ivan Imhoff Δυο χρόνια μετά τη θριαμβευτική παρουσία του στο AllThingsPerformance, ο διάσημος Conversion Hacker & CRO Strategist επιστρέφει με νέα case studies και συμβουλές για αύξηση του conversion rate.
Ignacio Gallegos O Ignacio ασκεί καθήκοντα Head of Growth στην TrendWatching, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στoν εντοπισμό των επόμενων καταναλωτικών τάσεων και στη δημιουργία ευκαιριών και καινοτόμων προτάσεων για τους περισσότερους από 1200 πελάτες της σε 60+ χώρες.
Marta Siekierska Με μεγάλη εμπειρία στο Digital Marketing και το eCommerce, η Marta ανήκει στην ομάδα του Facebook όπου ασκεί καθήκοντα Client Solutions Manager για τις αγορές της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Aviva Schick Από τη θέση του Sales Director στην Taboola και ως επικεφαλής για τις αναδυόμενες αγορές της Ευρώπης, η Aviva βοηθά εκδότες, brands και agencies να αξιοποιούν τη δυναμική του Native Advertising και να προωθούν το περιεχόμενό τους στα κατάλληλα κοινά.
  • POWERED BY
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ